• 5b Ioustinianou str., 551 34 kalamaria, Thessaloniki
  • 2310 488 915
  • tropos@tropos.gr
2014
Greece: 10 brands/καινοτομίες on Food

About

«Με τον όρο KAINOTOMIA εννοείται η νέα και πρωτοποριακή ιδέα για την υλοποίηση κάποιου πράγματος ή η νέα διαδικασία αυτής της υλοποίησης, καθώς επίσης και η εφαρμογή νέων εφευρέσεων ή ανακαλύψεων για την πραγματοποίηση κάποιου αποτελέσματος. Συχνά ο όρος χρησιμοποιείται σε οικονομικό/επιχειρηματικό/εμπορικό πλαίσιο.
Σύμφωνα με τον ορισμό της καινοτομίας, που προτείνει ο ΟΟΣΑ στο «εγχειρίδιο Frascati», πρόκειται για την μετατροπή μιας ιδέας σε εμπορεύσιμο προϊόν ή υπηρεσία, λειτουργική μέθοδο παραγωγής ή διανομής - νέα ή βελτιωμένη - ή ακόμα σε νέα μέθοδο παροχής κοινωνικής υπηρεσίας. Με τον τρόπο αυτόν ο όρος αναφέρεται στην διαδικασία. Από την άλλη μεριά, όταν με τη λέξη «καινοτομία» υποδηλώνεται ένα νέο ή βελτιωμένο προϊόν, εξοπλισμός, η υπηρεσία που διαχέεται επιτυχώς στην αγορά, η έμφαση δίνεται στο αποτέλεσμα της διαδικασίας.
Συνδέεται με την έρευνα και την ανάπτυξη, ειδικά στο χώρο των επιχειρήσεων, με τα αντίστοιχα τμήματα (R&D, Research and Development). Στην Ευρωπαϊκή Ένωση, η καινοτομία είναι επιτεύξιμος στόχος μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων συνεργασίας μεταξύ διακρατικών εταίρων. Η καινοτομία στην Ε.Ε. μετράται με το Innovation Scorecard, που ξεκίνησε σαν θεσμός το 2006. Η καινοτομία μετράται με δείκτες, οι οποίοι συσταδοποιούνται σε κατηγορίες. Συνάφεια με εμπειρία, μάθηση και ανάπτυξη».
Τα παραπάνω ισχυρίζεται η Wikipedia και βρίσκει σύμφωνους τους Ανθρώπους της Tropos Branding Co.
Μέσα από την πρωτοβουλία «10+ Καινοτομίες στο Τρόφιμο για το 2014» γίνεται προσπάθεια να παρουσιαστούν προϊόντα Τροφίμων που έχουν ενσωματώσει Καινοτομίες.
Η πρωτοβουλία είναι αφιλοκερδής και οι εταιρείες-οργανισμοί που προβάλλονται για τα καινοτομικά τους προϊόντα αφορούν πελάτες ή φίλους, και η χρήση των βίντεο είναι ελεύθερη…